کتابخانه عمومی الغدیر

امروز کتاب خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی است که یک واجب دینی است. مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)

کتابخانه عمومی الغدیر

امروز کتاب خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی است که یک واجب دینی است. مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)

کتابخانه عمومی الغدیر در استان گلستان،شهرستان علی آباد کتول واقع در شهر مزرعه کتول جنب شهرداری می باشد. این کتابخانه در سال1374 تاسیس شده است.
شماره تماس:01734282752

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پیوندهای روزانه

برگزیدگان ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

برگزیدگان بخش‌های مختلف ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با برگزاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی، عصر سه‌شنبه 19 مرداد، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ فاطمه ذوالقدر عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی، طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی و حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی؛ محسن پرویز، نایب رئیس انجمن قلم ایران و جمعی از مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در سالن همایش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم از 8 خانواده منتخب و یک نفر از برگزیدگان هر استان (31 نفر) به همراه یک منتخب از شرکت‌کنندگان فارسی‌زبان خارج از کشور و 8 منتخب از کتابداران برگزیده به قید قرعه به عنوان نماینده کتابداران کشور، تقدیر شد.

حسن یوسفی از خراسان‌شمالی، فاضله صباحی از کرمان، طاها رفیعی و بهرام سلیمانی از چهارمحال و بختیاری، نسترن کهساری از گلستان و زهرا فاطمی‌پور از خراسان‌جنوبی نفرات برگزیده بخش «نقاشی کودکان» از کتاب «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی بودند که از آنها با تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر شد.

در بخش فردی (گروه سنی نوجوان) ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی که از کتاب «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی برگزار شد نیز زینب جوادی از اردبیل، رضا حسن‌اصل از آذربایجان‌غربی، محمد مصیبی از تهران، فاطمه اسماعیل‌زاده از خراسان‌رضوی، شهربانو حاجی‌امیری از قم، کژال کریمی از کردستان، فاطمه‌زهرا اکوردی از مازندران، هانیه برومند از همدان، فرشته مهری از یزد، فاطمه‌زهرا حزبانی از خوزستان حائز کسب عناوین برتر شدند که تندیس‌ها، الواح و جوائز نقدی خود را دریافت کردند.

محمد عامری از سمنان، سعیده خادمی‌فرد از اصفهان، عباس قاسمی‌راد از ایلام، هادی امیدبخش از آذربایجان‌شرقی، ساره رضایی از بوشهر، قاسم نادری از زنجان، مریم هوتی از سیستان و بلوچستان، خدیجه مسیحی از فارس، فاطمه تقوی از کهگیلویه و بویراحمد، سیده زینب موسوی‌زاده از گیلان، قمصور کمری از لرستان، علیرضا ابراهیمی از مرکزی، حسین ذاکری از هرمزگان، حمیدرضا استادباقری از البرز، حسن پژوهان از قزوین و علی صفدری از کرمانشاه نیز در این مراسم به عنوان برگزیدگان بخش فردی (گروه سنی جوان و بزرگسال) از کتاب «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌‌رضوی معرفی شدند و تندیس‌ها، الواح و جوائز نقدی خود را دریافت کردند. همچنین شادی ادیبان به عنوان برگزیده شرکت‌کنندگان فارسی‌زبان خارج از کشور در این بخش انتخاب شد.

در بخش خانوادگی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز معصومه آزادی از اصفهان، زهرا علیجانی از تهران، رضا یوسفی از خراسان‌شمالی، فاطمه آلوغبیش از خوزستان، حسین حبیب‌اللهی از کرمان، محمدهاشم پاک‌نژاد از کهگیلویه و بویراحمد و مصطفی قاسمی سادات‌محله و نورالدین علیزاده از گیلان در جمع برگزیدگان قرار گرفتند. 

کتابدار (فردی) و کتابدار (خانوادگی) نیز دو بخش ویژه این جشنواره بودند که خانم‌ها مریم ولی‌زاده از اردبیل، فاطمه کاویانی از اصفهان، فهیمه جلیلی از تهران و آقای حسن جبارنژاد از کهگیلویه و بویراحمد برگزیدگان بخش کتابدار (فردی) و خانم‌ها سحر نعمتی از آذربایجان‌شرقی، صدیقه خلیلی از گیلان و سهیلا امیری از قزوین و آقای مرتضی مهری از زنجان در بخش کتابدار (خانوادگی) برگزیده شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۳
الهام عاشوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی