کتابخانه عمومی الغدیر

امروز کتاب خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی است که یک واجب دینی است. مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)

کتابخانه عمومی الغدیر

امروز کتاب خوانی و علم آموزی نه تنها یک وظیفه ملی است که یک واجب دینی است. مقام معظم رهبری(مدظلله العالی)

کتابخانه عمومی الغدیر در استان گلستان،شهرستان علی آباد کتول واقع در شهر مزرعه کتول جنب شهرداری می باشد. این کتابخانه در سال1374 تاسیس شده است.
شماره تماس:01734282752

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پیوندهای روزانه

دومین نشست کتاب خوان خرداد 95

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ


نشست کتاب خوان ویژه گروه کودک و نوجوان 95/03/18 در کتابخانه برگزار شد و در پایان نشست به 2 نفر از نوجوانانی که روزه  داشتند به قید قرعه جوایزی به آنها داده شد.

خلاصه کتابهای معرفی شده در نشست:


قاسم میر شاهی کتاب حیات پاکان

کتاب حیات پاکان شامل14 فصل که از فصل یک ازرسول اکرم  شروع شده و تافصل چهارده مهدی موعود(عج) خاتمه می یابداین کتاب راجع به داستان هایی از امامان معصوم ما می باشد که یکی از این داستان هاراجع به مشورت می باشد در زمان رسول اکرم (ص) ایشان با آن همه بزرگی در مورد مشکلات موجود با دیگران مشورت می کردند زمانی که ابوسفیان می خواست به مدینه حمله کند پیامبر نظر دیگران را برای چاره جویی پرسیدند که میان نظرات نظر سلمان بنا به کندن خندق در اطراف شهر نظر همه را جلب کرد و همه شروع به کار شدند.


 علی گوکلانی کتاب مجموعه داستان های واقعی

این کتاب شامل داستان های کوتاه واقعی می باشد ،داستان عروسی برادرم نشان از این دارد که هرکسی باید با هم کفو خود ازدواج کند  در غیر اینصورت تا پایان عمرشان با مشکلات زیادی روبه رو می شوند. 


محمد ابراهیمی فرد کتاب قصه ما مثل شد

این کتاب شامل110ضرب  المثل برای نوجوانان می باشد ،حکایت سبزی آش ،روزی آش فروشی روانه بازار شد و تا غروب آش او به فروش نرفته بود خسته وبی جان در کنار بازار درازکشیده و خوابید و در دیگ آش را برای جلب مشتری باز گذاشته بود از قضا قاطری می گذرد و در دیگ آش سرگین(مدفوع) می اندازد که آش فروش بیدار شده و ناله کنان  می گوید این آش فقط سبزی می خواست که قاطر توی آن ریخت.این  داستان برای کسانی است که هنوز از بلا و گرفتاری نجات پیدا نکرده اند ولی گرفتار بلای بزرگتری می شوند


علی مزرعه کتاب دانش نامه کودک و نوجوان :جانوران وحشی

این کتاب شامل حیوانات  وحشی از جمله شیرها،ببرها،یوزپلنگ ، خرس ها ،پاندا،سگ سانان و ... می باشد که که از هرکدام از حیوانات اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار داده است 


آرین مهاجر کتاب بزرگ ترین حیوان جنگل کیه؟

این کتاب سفره ای  است که هر کدام از حیوانات جنگل به دیگری می گوید من بزرگ ترم تا جایی که به فیل می رسند و کسی بزرگ تر از فیل در جنگل نیست.


ولی الله تجری کتاب الاغ آواز خوان

این کتاب در مورد الاغ و سگ و گربه  و خروس پیری است که صاحبانشان آنها را به دلیل پیری از خانه بیرون کرده اند ،این داستان می گوید اگر همیشه با هم متحد باشیم در هر کاری موفق می شویم  ولی تنهایی نمی توان کاری کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
الهام عاشوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی